Wysyłka
Wysyłka jest realizowana w oparciu o usługi świadczone przez firmę kurierską FedEX.
Wysyłka nastąpi w terminie:
- do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności przelewu za zamówiony towar (w przypadku zamówień z przedpłatą na konto)
- do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku zamówień z przesyłką kurierską pobraniową.
Dokładamy jednak wszelkich starań aby przesyłki były realizowane do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (przesyłka za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania płatności (przedpłata). Odbiory osobiste ustalane są indywidualnie z klientami na podstawie wymiany informacji drogą telefoniczną lub elektroniczną (e-mail).
Infolinia FedEX czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 18:00.
Tel. stacjonarne: 801 002 800*
Tel. komórkowe: 22 211 80 00*
* koszt według stawek operatora
Ścieżka śledzenia do przesyłki znajduje się poniżej.
Śledź przesyłkę FedEX
Nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki wysyłamy na prośbę klienta.
Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że towary te nie były używane w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, posiadają załączone oryginalne opakowanie i są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar wraz z kosztami dostarczenia towaru do kupującego zostaną wysłane – w zależności od wyboru konsumenta – na podany przez kupującego numer konta lub adres w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Koszty wysyłki
Koszty wysyłki pokrywa kupujący:
- przesyłki kurierskie za pobraniem – 20 zł,
- przesyłki kurierskie z przedpłatą na konto – 15 zł,
W przypadku przesyłek nadwymiarowych/nadgabarytowych kupujący zostanie poinformowany o wysokości kosztów wysyłki. Kwota ta zostanie doliczona do wartości zamówionego towaru.
Reklamacje
Kupujący powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, ma prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym, Kupujący, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłe z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: zalecamy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być wysyłane na adres punktu odbioru towaru podany w zakładkach: O NAS i KONTAKT